Gratis leverans på ordrar över 799kr

Ångerrätt & Returpolicy

Vi vill säkerställa att du älskar våra produkter, och kvaliteten är garanterad. Om det uppstår ett tryckfel eller synligt kvalitetsfel, ersätter eller återbetalar vi produkten. Vid eventuella kvalitetsproblem, var vänlig att ta tydliga bilder på produkterna på en plan, välbelyst yta och bifoga dessa i ditt mejl till oss på info@cieloperfumes.se. Detta enkla steg hjälper oss att ge dig en snabb lösning. Eftersom produkterna tillverkas efter beställning accepterar vi inte vanliga returer eller storleksrelaterade återköp.

Avbokningar

Avbokning av beställning

Alla våra produkter tillverkas efter beställning, speciellt för dig. Om du vill avboka eller ändra din beställning, vänligen använd länken i din bekräftelsemail. Du kan redigera din beställning när som helst innan den går till produktion.När din beställning har gått till produktion kan du vara berättigad till en ersättning/lösning, beroende på situationen. Efter att du har mottagit din beställning har du 14 dagar på dig att anmäla eventuella kvalitetsbrister.

Policy för återbetalning av donationer och dricks

Donationer och dricks återbetalas inte. När du har slutfört din betalning för donationer eller dricks kan vi inte avboka eller återbetala dem.

Skadade produkter/Kvalitetsproblem

För den snabbaste lösningen, var vänlig att bifoga en fotografi som visar kvalitetsproblemet med trycket eller den skadade delen av produkten, tillsammans med din ordernummer. De bästa bilderna är tagna på en plan yta, med etiketten och felet tydligt synliga.Vänligen skicka oss dessa uppgifter via e-post till info@cieloperfumes.se

Återbetalningspolicy

Policy för avbokning av produktbeställningar

Eftersom produkterna tillverkas efter beställning kan vi inte ge återbetalning, ta emot returer eller byta ut beställningar förutom vid kvalitetsbrister. Beställningar kan inte återbetalas om de inte uppfyller dessa krav och du lämnar in ett fotografi som visar kvalitetsfelet.PayPal: Eventuella återbetalningar kommer att visas på ditt PayPal-konto inom 24 timmar under kontorstid.Kreditkort: Eventuella återbetalningar via ditt kredit-/betalningskort kommer att visas på ditt bankkonto inom 7-10 arbetsdagar, beroende på din bank.

Policy för avbokning av donationer och dricks

Donationer och dricks kan inte återbetalas. När du har slutfört din betalning kan vi inte avboka eller återbetala din donation eller dricks.

Policy för återbetalning av låsta meddelanden

Låsta meddelanden kan inte återbetalas. När du har slutfört din betalning kan vi inte avbryta eller återbetala ditt låsta meddelande. Om du har problem med att komma åt det låsta meddelandet efter betalning, vänligen kontakta oss på info@cieloperfumes.se. Vi hjälper gärna till att felsöka problemet och hitta en lösning åt dig.

Godkända betalningsmetoder

Vi accepterar betalningar via kredit-/betalningskort, PayPal, Google Pay, Apple Pay och beroende på din plats accepterar vi också Klarna/AfterPay och lokala betalningsmetoder.

Internationella beställningar

Behöver jag betala ytterligare skatter på min beställning om jag befinner mig utanför Sverige?Internationella beställningar kan vara föremål för importskatter, tullar och andra tullavgifter. Avgifterna varierar beroende på land, och för närvarande kan vi inte beräkna dem i förväg. För mer information om ditt lands tullbestämmelser, vänligen kontakta din lokala tullmyndighet. Om en sådan avgift läggs på ditt paket är du ansvarig för att betala den.

Försäljningsansvarig

Beställningar hanteras av vår försäljningsansvariga och merchandisepartner, Fourthwall.com som hanterar förfrågningar och returer relaterade till beställningar. Läs vår Integritetspolicy och Användarvillkor.
© 2025 /Cielo Perfumes/ All rights reserved/ Org.nr: 969803-8339